sobota, 14 stycznia 2012

Radiowy Dom Kultury

Jeśli dziś sobota, to czas miedzy 12:00 a 14:00 należą do Trójkowego RDK'u. W tym momencie nie istnieję, nie ma mnie dla nikogo. Jestem tylko ja i radio - to radio! Zawsze coś tam dla siebie znajdę - często nową muzykę, namiary na nowe książki, zapowiedzi wystaw, koncertów. To taki radiowy organizator czasu wolnego.

Jakież było moje szczęście kiedy usłyszałam, że w dzisiejszym odcinku będzie mowa o projekcie WARSAW City Alive, którego celem jest poznawanie przestrzeni miejskiej poprzez odkrywanie znaków na ogół przez nas nie dostrzeganych.Nie jest to klasyczny przewodnik. To opowieść o Warszawie z perspektywy różnych osób, w różnym wieku i o różnym doświadczeniu życiowym i zawodowym. To również instrukcja obsługi miasta, czyli kilka wskazówek jak szukać - i co ważniejsze - jak znajdować najmniejsze choćby przejawy sztuki ulicznej.

Żoliborz


Przewodnik dostępny jest w wersji elektronicznej oraz na specjalne zamówienia w wersji tradycyjnej - drukowanej. Zawiera mnóstwo zdjęć i namiarów na smakowite kąski. Problem w tym, że trzeba się spieszyć, bo street art pojawia się i znika z dnia na dzień.
 


Żoliborz


Żoliborz (Battlemouse by Swanski)


Polecam wszystkim, którzy nie potrafią obojętnie przejść obok street art'owych dzieł. Ja złapałam się już na tym, że gdzie bym nie była, zawsze instynktownie szukam miejsc, gdzie mogą kryć się elementy tak zwanej sztuki ulicznej. Taką mam słabość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz