poniedziałek, 21 maja 2012

Pancakes według Gwyneth Paltrow

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten przepis, na mojej twarzy automatycznie pojawił się ironiczny uśmiech i zadałam sobie w myślach pytanie: Gwyneth Paltrow je pankejki??? Nie może być! Ale jak to? Ona nie wygląda przecież na kogoś, kto je takie rzeczy. To gwiazdy z Hollywood coś jednak jedzą?
Pozostaje wierzyć, że jedzą, a nawet, że czasem same je smażą (choć w to najtrudniej mi uwierzyć).
Przepisów na pankejki jest mnóstwo, ale ten według Paltrow podoba mi się szczególnie, bo kryje w sobie dodatkowe elementy: migdały, sezam, jagody goji - wszystko to, co lubię.

Składniki
1 i 1/4 szklanki mleka (może być mleko sojowe)
1 szklanka dowolnej mąki
1/4 szklanki oleju roślinnego (plus 2 łyżki do smażenia)
1 jajko
3 łyżki jogurtu naturalnego
3 łyżki posiekanych migdałów i ziarna sezamu
garść jagód goji
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli


Wszystkie składniki mieszamy (jajko + mleko+ jogurt + mąka + proszek do pieczenia + sól + olej).
Na koniec dodajemy migdały, sezam i jagody. Smażymy małe placuszki - ok. 2 minuty z każdej strony. Podajemy z syropem klonowym, albo jogurtem naturalnym i malinami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz